Garanție
Important să cunoști!
Garanții Pentru Produse
- Produsele au toate certificatele de calitate necesare și cardurile de garanție.
- Perioada de garanție pentru produs este stabilită de producătorul produsului. Perioada de garanție și condițiile pentru îndeplinirea obligațiilor de garanție față de cumpărător sunt specificate în cardul de garanție, care este predat cumpărătorului în momentul vânzării.
Refuzul, returnarea bunurilor
- Clientul are dreptul de a refuza bunurile comandate în orice moment înainte de a le primi și după primirea bunurilor – în termen de 14 zile, cu excepția următoarelor cazuri în care mărfurile nu sunt supuse returnării sau schimbului:
- Au trecut mai mult de 14 zile calendaristice de la achiziționarea produsului;
- Nu au trecut 14 zile calendaristice de la achiziționarea mărfurilor, dar mărfurile erau în uz, integritatea ambalajului și/sau completitudinea au fost încălcate, nu există documente care să confirme achiziția etc.
- Bunurile sunt cuprinse în lista bunurilor care nu fac obiectul returnării și schimbului, conform Legii nr. 105 din 13.03.2003 privind protecția consumatorilor, și anume:
- Rambursarea costului bunurilor, termenii și Condițiile se efectuează în conformitate cu legislația în vigoare a Republicii Moldova.